Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Δεν ειναι ερωτας

Εκει ψηλα στον ουρανο
αμα με δεις μη μ'αρνηθεις
Οχι μη φοβηθεις δεν ειναι ερωτας αυτο
που τοσο την καρδια μου καιει
Δεν ειναι ερωτας
Μοναχα αγαπη φοβερη και τρυφερη
που την ψυχη μου ανεβαζει στον εθαιρα
και ταξιδευει στου μυαλου σου τον θρονο
για να σε ψαξει να σε βρει,
να σε μυρισει , να σε νιωσει,να σε αγαπησει και αυτη
Δεν ειναι ερωτας αυτο που νιοθω
Δεν ειναι εγωισμος και εκπληρωση ενος ποθου
ειναι κατι ανωτερο ,κατι δεσπωτικο
κατι που την ψυχη μου εχει αιχμαλωτη
και την καιει γλυκα
την βασανιζει και την λιωνει
γιατι της λειπεις φοβερα
Σε διαβαζω σαν παιδι που ετοιμο ειναι
την σκανταλια να κανει
και την τελευταια τη στιγμη φοβαται και λυγα
Το ξερω πως με νιαζεσαι γιατι σε νιοθω
Στο μεσα μου κυλα αγαπη
που κανει το αιμα μου να κοχλαζει ολημερις και καθε μερα
Οχι δεν ειναι ερωτας
γι' αυτο μη με φοβασαι
μοναχα τη στιγμη ζητω και τιποτ' αλλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου